torsdag den 14. november 2013

Day 2 Night // Anmeldelse

Jeg købte denne mascara, i midten af sidste måned, og til at starte med brugte jeg kun den til at få længde, da jeg i forvejen havde en der var rimelig god til volume. 
Nu er jeg så gået i gang med at bruge den til volume, fordi at den anden så småt er tom. 
Derfor tænkte jeg at det var meget passende at lave en anmeldelse at den. 

Om produktet:
Det er 2-i-1 mascara. Den er lavet for at man om dagen kan tage mascaraen på der er beregnet til længde, og så om aftenen hvis man skal ud, kan man tage volume på. 

Længde:
Jeg synes at den gave lidt længe på, så det så rigtig fint ud. Jeg kan dog slet ikke lide at have mascara på uden der også er volume på. Jeg har selv rimelig lange øjenvipper i forvejen, så derfor bruger jeg for det meste bare volume, da jeg aldrig rigtig kan finde ud af om jeg synes den har givet længde eller om det bare er fordi den har gjort mine egne vipper tydeligere. 

Volume:
Jeg vil sige at volume kan den i hvert fald finde ud af! Jeg får de lækreste tykkeste bambi vipper af denne mascara. Jeg ville enormt gerne have haft at længden havde gjort noget godt for mine vipper så jeg havde fået et virkelig godt blikfang. 

4 ud af 5 stjerner.
Fordi jeg ikke rigtig kan finde ud af om længden giver så god længde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...