søndag den 13. maj 2012

Dagene er igen gået.

Det hele går så hurtigt at jeg knap nok når at opdage det!
Jeg var til eksamen mandag og tirsdag og har haft fri onsdag og torsdag, og så en lille skoledag fredag.
Jeg har været sammen med Peter næsten hele ugen.
I går sov jeg så hos Simone, og i dag var vi så ude og kigge på bil og spise is.

Ja vi skal have ny bil - men der går desværre en måned før jeg kan vise jer et billede.
Men vi fik nogle dejlige is. Så I får lige lidt billeder.

Lillebror og mig, ude og cruise ;-) 


Iiiiissss

Meget glade for vores is!

MEGET glad :-D

Jeg har krøllet mit hår, her i løbet af ugen.
Det har både været med meget og med lidt krøl.

Det her er med meget krøl.
Hvad synes I?

Hey, jaaaaa - de liljer jeg fik af Peter på vores månedsdag, er endelig begyndt at springe ud!

Flotte ikke? 
- xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...