tirsdag den 1. maj 2012

Tatoveringer !!

Jeg vil gerne have en tatovering!
Nej jeg vil virkelig gerne have mange! Jeg elsker tatoveringer, så længe det er sket med måde.
Jeg vil kun have tatoveringer der betyder noget for mig, eller som har en mening.
Her er nogle af dem jeg har fået inspiration af.



Jeg vil gerne have en tatovering hvor der står 
"Imperferktion is beauty" 
Jeg kan bare ikke finde ud af med hvilken skrift? 
Hvilken synes I?
Citatet er sagt af Marilyn Monroe, og jeg vil gerne have det stående under mit kraveben.

Så vil jeg gerne have en sommerfugl, i den her stil, på mit ene skulderblad. 
Jeg vil bare gene have den uden blomster og så med lyserød i stedet for lilla.

Jeg vil gerne have sådan en sløjfe på min ene finger.
Jeg kunne bare ikke finde et billede hvor det var på fingeren. 

Min søster og jeg har en idé om at vi skal have den samme tatovering, også det samme sted. 
Den skal være for hende og mig, og det skal være det kinesiske tegn for kærlighed. 
Men det må vi lige se på, også når hun bliver lidt ældre. 


Hvad synes I? ;-)

2 kommentarer:

  1. Fantastisk! vil også gerne have mange :D synes du skal tage den skrift-type som er på det første billede i "Imperfection is beauty", synes den er flottest :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej hej :-)
      Jeg vil give dig rigtig meget ret, den er super flot!
      Jeg vil bare gerne passe på at tatoveringen heller ikke bliver for stor :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...