fredag den 18. maj 2012

Negle negle negle....

Jeg elsker jo at lave negle, og jeg synes lige I skal se, nogle af dem jeg har lavet.
(på mig selv)

Helt almindelig tyrkis-grøn farve fra H&M - Pear Icecream.
Så har jeg sat nogle "klistermærker" som er til neglene på. 
Falske negle.

På det første billede er med almindelig neglelak. 
På det billede til højre, har jeg lagt en "matte finish" fra E.L.F
Det er en topcoat, der gør farven mat at se på. 
Jeg prøvede bare med lidt forskellige farver.
Det er mine neutrale negle.

Falske negle. Med grå basis neglelak. 
Jeg ved ikke om I kan se det men så har jeg lavet lidt prikker og streger, i blå nuancer. 


Mine neutrale negle. 
Så har jeg bare for sjov, lagt forskellige mønstre - for sjov. ;-)

Mine neutrale negle. 
Jeg har bare lagt en brun basis neglelak, uden mønster eller noget.

Falske negle. 
Blå basis neglelak. Så har jeg lagt en hvid neglelak som et hjørne. 
Elskede dem!

Falske manicure negle.

Falske negle. 
Havde dem på til galla.
Elskede dem!

Falske negle.
Det krævede meget arbejde! 
Først lagde jeg en tyrkis neglelak, med lidt glimmer i.
Så har jeg på nogle af neglene lagt en helt almindelig hvid streg, med sølvglimmer neglelak over. 
På de andre har jeg lagt en blå neglelak, med lidt glimmer i. 
Og så har jeg også lagt sølvglimmer neglelak i hjørnet. 

Disse farver brugte jeg, til neglene på billedet oven over. 

/Nicoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...