tirsdag den 15. maj 2012

Min dag - Min uge.

Åh den her uge bliver skøn!!

I går, var jeg bare som sædvanlig i skole. 4 timer. Bagefter tog Peter med hjem til mig, og sov.
Vi fik virkelig lækker aftensmad! Mhmm, store bøffer. Han havde så fri i dag, men jeg skulle desværre op og møde klokken 10.00 - hvilket var unødvendigt. For da vi kom ned i skolen, skulle vi bare se en eller anden mega kedelig film. Anyway, har jeg virkelig dårlig samvittighed over at jeg hev ham op af sengen i morges, uden at have lavet morgenmad eller noget. Så jeg har tænkt mig at gøre det godt igen ved at lave pandekager eller sådan noget, her snart.

Så i dag har bare været lidt kedelig nede i skolen.
Men så kom jeg hjem og Simone kom forbi. Jeg havde lavet en ret lækker frokost til hende, med pasta, avokado, tomater og hjemmelavet pesto! Da hun så gik, gik jeg i gang med at rydde op! Jeg vaskede tøj og vaskede op og støvsugede, og skiftede senge tøj. Så nu er der rent, næsten over det hele! Dejligt :-)
Nu er min far kommet hjem, og om en times tid skal vi ned og hente sushi! Han kæreste kommer omkring klokken ni, og vi plejer at spise sushi, så det skal vi selvfølgelig igen.




I morgen skal jeg ikke i skole, fordi jeg skal til tandlægen, på min gamle skole klokken 12.
Så jeg kan ikke nå at være rigtigt med til nogen af timerne ud over engelsk, hvor jeg skal lave outline, til eksamen. Men den kan jeg jo ligeså godt lave hjemme.
Jeg hader at skulle til tandlægen, og tandlægen hader mig - fordi jeg har tungepiercing. :-(
Heldigvis tager Simone med mig.
Om aftenen, skal vi så ud og spise, os alle sammen - min far, og søskende og nok også min mor.
Ja de er stadig rigtig gode venner, efter skilsmissen - hvilket er meget rart! :-)

Torsdag har jeg fri fra skole, som mange af jer andre sikkert også har. Det er jo kristi himmelfartsferie.
Jeg tror bare at jeg skal forberede mig på nogle eksamener. Ellers ved jeg ikke hvad jeg skal.

Fredag, har jeg også fri fra skole. Min far rejser til Barcelona om morgenen, så fredag aften kommer Simone og sover hos mig. Vi laver nok pizza eller noget lækkert i den stil. Ellers så skal vi bare tøsehygge, måske med lidt is.

Lørdag, skal jeg hjem til min mor ved en 14-15-tiden. Jeg har ikke set hende længe, så derfor tager jeg derhjem, og skal spise der. Så skal min lillebror, Peter og jeg i biografen om aftenen. Vi skal ind og se Champions League finalen. Min lillebror holder med Chelsea og Peter holder med Bayern. Fedt fedt fedt...

Resten af weekend, skal bare tilbringes i selvskab med min dejlige kæreste.
- xoxo!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...