torsdag den 24. maj 2012

Sol, sommer og gymnasie.

Sommeren er over os!
Hold da helt op hvor er det varmt!
Har været ude i haven fra klokken 11 i formiddags.
Jeg valgte at slå græsset og lave min lillebrors fodboldmål.
Ja overskud, der er mere hvor det kommer fra ;-)
Jeg havde fri i dag fordi jeg skulle arbejde på min dask synopse, og hold da op hvor fik jeg arbejdet!
Jeg startede lidt i 9 i morges og var færdig klokken lidt i 11, hvor efter jeg gik i haven!

Klokken er nu over fire, og jeg sidder i shorts og top og nyder det. Prøver da også at få lidt sol, det skal ikke være nogle hemmelighed.

Jeg har dog rendt frem og tilbage mellem huset - haven og postkassen.
Det er nemlig i de her dage man får at vide om man er kommet ind på en gymnasial uddannelse, hvis man har søgt den.
Så jeg så på facebook hvor mange der var kommet ind. Desværre er der også nogen der ikke er kommet ind :-(

Endelig efter 4-5 gang, så jeg postbuddet køre forbi og jeg skyndte mig derud igen.
Denne gang var der et brev - til mig(!) fra Helsingør gymnasie.
HG, var min første prioritet så at der var brev fra dem gjorde mig rigtig glad, nu skulle jeg bare lige tage mig sammen til at åbne og læse det ;-)


Så jeg er heldigvis kommet ind! 

Jeg har fået fransk som fortsætter sprog, og mediefag som kunstneriskfag, hvilket var det jeg ønskede.
Jeg ved ikke hvilken klasse jeg er komme ind i, det får jeg vist nok brev om inden den 27. maj.

Andre end mig der er overlykkelige og har fået deres ønsker opfyldt?

Nå men derefter lavede jeg så negle, jeg ville egentlig have en lys lyserød på, men jeg har åbenbart smidt den ud, så det blev en metalic-grå.



Senere skal vi så grille, og bagefter tager jeg til Fredensborg, hjem til min søde kæreste.

Husk solcreme!
/Nicoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...