torsdag den 31. maj 2012

Shopping - top 5

Jeg har snart brug for at bruge nogle penge jeg ikke har! :-(

Jeg har nu lavet en top 5 over de ting jeg bare må eje, inden for den nærmeste fremtid!


Top 1:
Wayfarer Ray-Ban solbriller. 
Ikke ægte, ca. 66 kr. HER

Louis Vuitton Damier Trevi taske.
Ikke ægte, ca. 285 kr. HER

Stort sort Sinobi ur.
Kan også fås i lille og i hvid, 175 kr. HER

Navlepiercing m. hjerte.
Kan også fås i andre farver, 39 kr. HER

Weezo jumpsuit i lysebrun.
Kan fås i flere modeller, 399 kr. HER


Øv øv jeg har brug for nogle penge.
Håber jeg kan spare en del penge hen over sommeren, på mit togkort.
Også fordi min uddannelse betaler min transport til næste år.
I skal nok få at hører når jeg får investeret i min top 5.

/Nicoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...