torsdag den 3. maj 2012

Sol og sommer!

Årh hvad, det har været nogle dejlige dage!
Jeg har tilbragt de dejlige solskinsdage sammen med min dejlige kæreste, og nogle af dem med Simone.
Tirsdag havde jeg fri så Simone og jeg, tog ind og fik ordnet noget med feriepenge.
Så kom Peter hjem til mig om aftenen og så har vi været sammen siden.
I dag skulle vi til skr. dansk eksamen.
Jeg var færdig næsten 2 timer før jeg skulle, så vi var nogle stykker der tog rundt omkring og fik tiden til at gå.
Så nu sidder jeg bare her hjemme og ved ikke rigtig hvad jeg skal lave, så jeg tænkte jeg ville lave nogle indlæg til jer.

Så jeg vil lige give jer nogle lidt sjove billeder.





Hvilket jeg så stadig gør ;-)







Don't hate me! Men jeg synes fandme det er sjovt ;-)










Jeg elsker joey!

Virkelig elsker ham! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...