tirsdag den 22. maj 2012

Hej igen.

Uha det er ved at være lang tid siden!
Men som jeg skrev i et af mine sidste indlæg, så har jeg været alene hjemme med min kæreste.
Lørdag var vi i biografen og se Champions League finalen. Jeg havde desværre haft det rigtig dårlig hele dagen og måtte gå ud fra biografen to gange. Så det endte med at min mor kom og kørte os hjem, hvilket jeg er rigtig ked af det fordi min lillebror havde glæder sig virkelig virkelig meget, og han blev rigtig ked af at vi ikke kunne se finalen færdig.
Så jeg havde det rigtig dårligt lørdag og søndag, heldigvis har jeg en meget sød kæreste som har passet på mig!

I dag og i går, har vi ikke rigtig lavet andet end at hygge os.
Så det er ikke engang fordi der er sket noget spændende, eller bestemt.
Det er bestemt ikke med vilje at jeg har været væk så længe, men jeg kan ikke love at det ikke sker igen, trods at jeg prøver at holde det hele ved lige :-)

Lidt billeder med på vejen ;-)

Simone der pudser vinduer.

Simone og Pjuske.

Pizza.

Osten blev lidt mørk, men ellers smagte den virkelig virkelig godt!

Krøller, lørdag morgen :-)

/Nicoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...