mandag den 7. maj 2012

Dagens outfit

Jeg prøvede i morges at uploade et indlæg fra min iPhone.
Jeg ville begynde at lave nogle dagens outfit indlæg, hver morgen når jeg alligevel var på vej i skole.
Desværre kunne jeg ikke uploade mit indlæg, trods jeg prøvede flere gange.
Så fremover vil jeg måske skrive det på vej i skole og så må jeg poste det når jeg når frem og kan bruge en computer.

Anyway, så får I lige nogle billeder af det tøj jeg havde på i dag, da jeg også skulle til engelsk eksamen.







Bluse: H&M 
Top (under): Pieces
Bukser: Only
Tørklæde: Pices
Jakke: H&M


Var der andre end mig der var til eksamen i dag?
Jeg var oppe i skr. Engelsk. Jeg er sådan OK god til engelsk, så det var egentlig ikke noget problem.
Jeg blev færdig halvanden time før, samtidig med min kæreste, så vi tog så op i byen og spiste pizza ;-)
Så tog vi tilbage og hentede computere og så op på stationen.

I morgen skal vi op i matematik. Jeg har ikke overskud til det!
Men fint nok, fordi det er også min månedsdag. Jeg har været kærester med Peter i en måned nu (imorgen).
Så det skal fejres. ;-)
Så efter eksamenerne tager vi hjem til ham, og så skal vi ud og spise.
Vi har så fri onsdag og torsdag. Så hvis jeg ikke blogger de kommende dage så ved I hvor jeg er ;-)

Hvordan gik jeres eksamener?
-xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...