onsdag den 23. maj 2012

Tasker - LV

Det er ikke nogen hemmelighed at jeg som pige, ææææælsker sko og tasker.
Sko har jeg snakket ret meget om, nu skal det handle om tasker.
Jeg kunne frygtelig godt tænke mig en Louis Vuitton taske.
Jeg har altid godt kunne lide Louis Vuitton tasker.
Jeg har aldrig ejet en, hvilket gør jeg ikke lyder som et total mærkedyr.
Den taske jeg godt kunne tænke mig, er en Louis Vuitton speedy 35.

Ej jeg synes den er lækker!!

Jeg har så fundet et sted på nettet, hvor det er ret billigt, jeg tror så heller ikke at den er ægte.
Her er den taske jeg har kigget på.
Her er hjemmesiden, hvor I kan finde alle mulige tasker.

Hvis der er nogen der har en taske de vil af med, eller kender nogen så må I meget gerne skrive.
Tager i mod alle råd, for at få fat i denne overskønne taske!

-xoxo

1 kommentar:

  1. Jeg kan sige med det samme at de ikke er ægte :)

    Knus Anna

    http://magazine.trendsales.dk/blogs/my-other-bag-is-chanel

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...