tirsdag den 29. maj 2012

Spørgsmål??

Jeg så nogle stykker på facebook, som havde lagt en masse spørgsmål op.
For hver person der så likede statusen, skulle de så svare på et af spørgsmålene.
Jeg gider ikke sætte sådan noget på facebook, og det kan godt være det er lidt dobbelt moralsk, men jeg tænkte jeg ville lægge dem op herinde, og så ville jeg bare svare på dem alle sammen med det samme?

Hvad synes I? Det spørgsmål, om alt mellem himmel og jord. Jeg tænkte at det kunne være meget sjovt.

Så tænkte jeg på at hvis I har lyst, eller brænder inde med et eller andet, så er I velkomne til at stille spørgsmål i en kommentar herunder, eller på mail. Så vil jeg lave et indlæg med de svar også. :-)

Fyr den af! Lover at svare på alt. 
Hvis det bliver for privat til at jeg har lyst til at svare, skal jeg nok give dig en grund :-) 

-xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...