lørdag den 7. juli 2012

Farvel skat. Hej Grækenland!

Øv øv øv! Jeg skulle sige farvel til min dejlige kæreste i dag, da jeg skal på ferie i morgen.
Det var rigtig svært :-( Det er første gang i 3 måneder at vi ikke engang skal sove sammen i 9 dage.
Det gør det så heller ikke meget bedre at vi har månedsdag i morgen.

Det var rigtig svært for mig at sige farvel.
Til sidst blev jeg bare nødt til at smile og tænke at 9 dage heller ikke er så lang tid, og at de vil gå hurtigt.

Jeg elsker dig skat.

I morgen aften, flyver jeg jo til Grækenland.
Jeg glæder mig, det gør jeg virkelig!
Det er lang tid siden jeg har været på ferie til udlandet, så man kan rolig sige at jeg trænger til det!
Ned i varmen og drikke farverige drinks og spise is.
Jeg kan næste ikke vente til flyveren er i luften!!

Åh, søde læsere, der bliver desværre nok ikke noget fra mig i den her uge.
Med mindre der er internet på hotellet, så kommer der nok en enkelt mobilopdatering i ny og næ.

- Vi ses om lidt mere end en uge!
Kisses

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...