tirsdag den 31. juli 2012

Nyt lækkert, til mine negle.

Jeg var i Helsingør i dag fordi jeg skulle klippes, der skal nok komme billeder på et tidspunkt.
Jeg tænkte jeg også lige skulle have lidt nyt til mine negle.
Jeg har ikke haft kunstige negle på i næsten en uge som er rimelig vildt for mig da jeg plejer at have på konstant!
Men jeg har så købt negle nu så jeg kan lave nogle lækre nogen i løbet af ugen.

Jeg har købt den jeg plejer at købe, den store pakke;
100 kantede negle, til 83.- i Føtex. 
Så prøvede jeg noget nyt, normalt går jeg ALTID med kantede negle.
Men nu har jeg købt en lille pakke til 40.- i Matas, med Classic negle. 
De er lange og så er de runde ude på spidsen. Jeg synes det kan være vildt flot og tænkte at nu vil jeg prøve noget nyt. 
De har dem også i kantede og runde (som bare er kortere og mindre spidse end Classic) 
Jeg kan klart anbefale dem! 
Da jeg så var i Føtex faldt jeg også lige over den lyserøde neglelak som er en farve jeg har ledt helt vildt efter! Den er helt perfekt lyserød og har ikke noget glimmer eller noget i. 
Den er fra "Wet n Wild" og af kollektionen WildShine og farven hedder; E402- Tickeld Pink. 


Lidt om hvad jeg har købt i dag og har brugt min dag på.
PS; jeg cyklede til Helsingør igen i dag. Det er allerede 45km på en uge jeg har cyklet :-D

MHT., Hornbæk havne fest og de billeder, så havde jeg ikke min telefon med så jeg skal have Simone og Alexander til at sende mig billederne. Jeg skal nok dele dem med jer når jeg får dem, der er nok nogle sjove i blandt.

Kys!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...