tirsdag den 31. juli 2012

In the mood; rainy :-(

Jeg ved ikke med jer, men hos mig har det altså regnet hele dagen!
Jeg bliver sådan trist og grå inden i! Vejret smitter meget af på mit humør, hele året rundt, men især i den her uge, hvor jeg skal undvære min kæreste oven i købet.
Jeg har ikke været så påvirket af humøret de sidste 4 måneder, fordi han har gjort mig glad lige gyldig hvilke noget vejr det var. Øv, og der er 5 dage til han kommer hjem! (jeg er meget forelsket, det er nok derfor)
Men på sådan en dag som i dag, så får jeg virkelig lyst til at hygge mig med småkager og dyner og gode film hele aftenen, helst med min kæreste eller min dejlige veninde.













Nu vil jeg gøre det alene.
Se et eller andet på viaplay, under dynen og så nyde det.
I morgen når jeg står op, vil jeg så tage et smut ned til Simone og træne lidt.
Bagefter henter min far mig og så tager vi et smut på bakken, hele familien! Yaaaay!
xoxo

2 kommentarer:

  1. Hader også at skulle undvære min kæreste. De billeder du har lagt ind, dem kan man bare genkende fuldstændig ved sig selv. Godt indlæg :)

    http://katrinekorning.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at høre. Det er jeg glad for du synes! :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...