onsdag den 4. juli 2012

New in !

Åhh jeg elsker at købe ting, selvom det bare er små ting.
Det der med at købe noget nyt at forkæle sig selv med eller noget man bare har gået og manglet!
Jeg købte lidt ting til min makeup pung og til min negle samling;

En neglebåndsskærer/kniv.

Lyserød <3 

Børste til Pudder.
På tilbud, 45.-


Børste til Foundation.
Også på tilbud til 45.-


Kantede negle. 


Nye foundation børste til venstre.
Gamle til højre.

Gamle pudder børste.

Foundation børster bliver lynhutigt ulækre, snaskede og dermed også ubrugelige.
De lægger ikke foundationen helt glat. Så da der var tilbud synes jeg bestemt jeg skulle købe den, da det faktisk er noget jeg har gået og tænkt på længe.

Min gamle pudderbørste var godt nok heller ikke meget værd.
Jeg lægger pudder efter foundation, og derfor var den også blevet en smule fedtet.
Men her om sommeren er det sjældent jeg går med noget, hvis jeg gør er det kun pudder.
Men det lå ikke så flot, når min børste var mere eller mindre mishandlet ;-)

Jeg har købt nye negle så jeg kan få lækre sommernegle.
Jeg skal bare lige finde den farve jeg gerne vil have på.

En ting jeg glemte og købe er en ny øjenvippebukker. Øv!
Jeg må se om jeg får tid en af dagene til at suse forbi en matas igen.

Har i øvrigt fået nyt layout på bloggen, hvad synes I om det?
Kom gerne med ris og ros.

-xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...