torsdag den 5. juli 2012

Gaveeeeer !

Jaaaa, dagen i dag har jeg brugt sammen med min far og søster.
Og oppe i borgerservice :-(
Jeg skulle op og hente mit pas.
Da jeg var færdig med det, kørte vi en tur til Hørsholm til et lagersalg der hedder Elliots.
Det var rigtig hyggeligt, vi fik købt lidt sommer tøj til vores ferie.
Bagefter kørte vi ned i Helsingør by, og spiste frokost og købte sko til min lillebror.

Jeg vil lige vise jer billeder af hvad jeg har fået i dag.

Oppe i borgerservice ..

Min nye bluse. 
LOVE! 

Så sød! 


Med kryds på ryggen. 
Dog lidt snoet.

Fra Superdry.

Badeshorts.

Også fra Superdry.

Sorte klipklappere.

Fra Roxy.

Jeg er så småt gået i gang med at pakke.
Jeg mangler lige at pakke toiletsager og mit nye tøj.
Så skal jeg vidst nok også selv have håndklæder med...

I morgen skal jeg mødes til frokost med Simone inde i Helsingør.
Så tror jeg at vi lige skal kigge lidt på butikker.
Har lidt småting jeg gerne lige vil have på plads inden jeg tager afsted.

Jeg vil prøve at blogge så meget som muligt inden jeg tager afsted.

Kisses

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...