søndag den 1. juli 2012

Sommer outfits.

Jeg håber inderligt snart at sommeren er på vej til lille Danmark.
I det tilfælde har jeg fundet nogle sommerkjoler og bluser som jeg synes er rigtig søde og vildt fede!
Så hvis jeg havde mange penge, ville jeg investere i det!

Den her kjole er vildt sød.
Jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg synes om mønsteret forneden men i kombinationen, af den helt stilrene kjole, synes jeg egentlig det fungere meget godt! 
I kan købe kjolen lige HER.

Den her kjole synes jeg ville være fed til en tur på stranden, eller en dag til shopping.
Jeg elsker farven, jeg har et eller andet for lyserød :-D 
I kan købe kjolen lige HER.

Den her kjole, har jeg en der minder lidt om, min er dog lidt mere løs, bæltet er lidt større og mønsteret lidt anderledes, (HAHA) - ej, men den minder stadig lidt om den. 
Jeg kan bare ikke helt finde ud af hvad jeg synes om mønsteret.... 
Eller til hvilken anledning jeg skulle bruge kjolen til.
Anyway, kan I købe den lige HER.

Jeg ELSKER simpelthen bare den her bluse! 
Det er virkelig sådan en jeg har ledt længe efter! 
Den er helt perfekt, oversize og med bred hals og et lidt slidt mønster,
og så passer den bare skide godt til de shorts! 
Køb den HER.

Den her bluse er der også et eller andet frækt over. 
Jeg kan godt lide det der high school/college-look der er over den. 
Blusen kan købes HER.


Det var lidt sommeroutfits herfra.
Sig endelig til hvis der skal flere af denne slags!
/Nicoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...