fredag den 20. juli 2012

Shopping ønsker.

Jeg har besluttet mig for at lave en ny ønske liste :-D
Jeg lavede en top 5 i slutningen af maj.
Nu får I bare at se hvad jeg ønsker mig, og måske falder det i jeres smag.

Dette lækre Macbook cover, så jeg kan passe godt på min elskede computer.
Det kan købes HER
De har i mange andre flotte farver, men også i sort.

Dette flotte glitter/diamand cover til min iPhone.
Det kan købes HER
De har mange andre covers til alle iPhones.

Undskyld for den dårlig kvalitet.
Men jeg ønsker mig dette pink hard case cover, 
jeg er en pige der elsker at have mine accesories i pink.
Det kan købes HER

Lige nu er der tilbud på Weezo's.
Den koster nu 299.- istedet for 399.- 
Jeg ville virkelig gerne have den og jeg har pengene. 
Men jeg synes bare stadig at det er mange penge.
Så jeg skal lige være helt sikker.
Men de kan købes HER

Den har jeg nævnt før, men jeg synes bare at den er monster lækker.
Det er den der college-stil jeg ikke helt kan stå for.
Den kan købes HER

Den her synes jeg også er ret lækker! 
Jeg er vild med Amerika og deres fleg, og synes at den her bluse er en af de fedeste jeg har set på det seneste ud af de mange bud der kommer fra forskellige butikker.
Den kan købes HER

Øv hvor jeg mangler penge :-(
/N

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...