torsdag den 19. juli 2012

Outfits, Mad og New in !

Jeg havde jo som I måske kan fornemme, en rigtig skøn ferie!
Jeg har valgt at dele det op.
Så nu får i billeder af hvad jeg havde på nogle af dagene og hvad jeg har købt dernede.
Der kommer også lidt mad og is billeder.

Dobbelt mascara + eyeliner-pack jeg købte i lufthavnen.
Min yndlings mascara, Telescopic fra L'Oreal.


Min søster på hotellets restaurant.

På vej ind til byen. 
Kjole // NewYorker (købt i Prag)
Klipklappere // Roxy

En anden aften på vej til byen.

Shorts // Only - Top // H&M - Klipklappere // Roxy - Solbriller // Deres

Fik lidt krøller af luftfugtigheden.

Min lillebror.

Købte selvfølgelig lidtnegle dernede.

+ Neglelakfjerner.

Fik også nye solbriller.
Fake dog.

Også fake, men skønne :-*

Første dag ved poolen.

Shorts // Only - Mavebluse // H&M

Buffet på hotellet. 

Is inde i byen, Chania.

Lavede også negle dernede.

Min søster.

Fik også en ny pung :-D 
Kunne ikke lade være. 
Den er godt nok fake, men jeg er ligeglad :-D

Forårsruller, ris, Svinemørbrad med cognac-sovs. 
Det kunne jeg virkelig godt lide!!

Is ved havnen.

Is ved havnen.

Is ved havnen.

Jeg havde en super lækker ferie.
Har fået mange dejlige ting med hjem.

De sidste dage har jeg kun været sammen med min kæreste.
I går fejrede vi min brors fødselsdag.
I morgen skal jeg shoppe lidt og spise frokost med min dejlige bedste veninde.
Hende har jeg godt nok også savnet meget, så det bliver dejligt at få snakket og grinet med hende igen.
Jeg viser nok nogle billeder hvis jeg får købt noget lækkert i morgen.
Der er en masse dejlige tilbud inde i bycenteret.

-XOXO

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...