lørdag den 28. juli 2012

New in !!

Jeg havde kæmpe shoppedag i går med min bedste veninde, Simone.
Først så cyklede vi ind til Helsingør. 15 km.
Så gik vi ellers til den.
Her er billederne.

Undertøj fraa H&M. 
129.- for bh'en.
39.- for g-strengen.

Jeans fra H&M.
26/32
179.- 

Lille top, med blomster fra Pieces.
149.-

Billeder er fra prøverummet.
Men det er mere så i kan se hvordan den så ud.

Stropløs top fra Pieces.
99.-

Sandaler fra H&M
36.
50.- sat ned fra 179.-

Hvid top med møster fra H&M.
De havde kun den her tilbage til 50.- i M
Men det er meningen den skal være oversize og den skal bindes rundt om maven så den kan pose. 

Body Butter fra The Body Shop.
175.- 

Mascara fra Rimmel.
På tilbud, 22,48.-

Neglelakker fra Rimmel.
Også på tilbud. 22,48.- pr. stk.

I kan lige få mit outfit med fra i går.

Top // H&M  -  Shorts // Only  -  Ur // Luxstyle


Mit dejlige ur.

Da jeg så kom hjem ringede min kæreste og spurgte om jeg ikke kom hjem til ham en sidste gang inden han rejste til Sverige. Så der tog jeg også lige hjem. Skiftede bare lige tøj, så I får endnu et outfit!

Trøje // H&M  -  Top // Min mors  -  Shorts // H&M
Sko // H&M  -  Taske // Pieces  -  Ur // Luxstyle

Så jeg fik sendt ham godt afsted her til morgen.
Suk jeg skal undvære ham i en uge! Igen ..
Men når han kommer hjem er der heldigvis ikke så lang tid til vi har 4 månedersdag!
Hold da op tiden går hurtigt!

Men jeg skal jo have tiden til at gå, så i aften tager jeg til Hornbæk havnefest med Simone og Alexander. Det skal nok gå hen og blive hyggeligt.
På mandag skal jeg mødes med en gammel veninde.
Så skal jeg også klippes i den kommende uge.
Mine søskende kommer også herhjem og så skal vi nok en tur på bakken en eller anden dag.

Wupti så er den uge gået - håber jeg! ;-)
Der skal nok komme til billeder op i morgen, hvis jeg får taget nogle.

Ps. Se lige hvor store mine killinger er blevet!! 


Nu vil jeg hoppe op på cyklen og cykle ned til Simone!
God lørdagaften til jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...