torsdag den 19. juli 2012

My most populars.

Jeg tænkte at jeg lige ville dele mine 10 mest populære billeder på instagram, ud af mine sidste 16.

16 seneste.

#1
- 21 likes.
Jeg hyggede mig bare lidt på computeren en dag.

#2
- 20 likes.
Jeg synes bare at den er sød.

#3
- 19 likes.
Et sent aftenbillede jeg tog, da jeg lå i sengen og så film :-)

#4
- 18 likes.
Jeg eeeeelsker bare cola!

#5
- 17 likes.
Mit billede her til bloggen.

#6
- 16 likes.
Et billede jeg tog på Kreta.

#7
- 14 likes.
På vej ud af døren.

#8
- 13 likes
Bare et billede af mine negle.

#9
- 11 likes.
Min pung med dødningehoveder, og lidt stribede negle.

#10
- 10 likes
Roser jeg fik til min dimission.


Du kan følge mig på instagram; nicolinejohnsen
Jeg opdatere oftere der end jeg gør på bloggen. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...