fredag den 20. juli 2012

Tatoveringer .. Suk.

Jeg dør snart efter at have en tattoo!
Jeg har 5-6 stykker jeg gerne vil have lavet, men jeg ved ikke hvilken jeg skal starte med :-(

Jeg har snakket med min søster om at vi skulle få lavet sådan en begge to.
Vi ved bare ikke hvor henne....

Jeg kunne godt tænke mig en sløjfe, jeg har overvejet i nakken og på min højre fuckfinger :-D 

Jeg drømmer virkelig om den her! Hen over mit venstre skulderblad.
Jeg kan ikke helt finde ud af om jeg vil have blomsterne skal være der....

Den her vil jeg også virkelig gerne have lavet! Lige under mit venstre eller højre krageben.

Styrke og mod. 
Jeg vil gerne have skrevet dem på mit venstre håndled. 


Jeg har også overvejet at få lavet et hjerte med vinger, med TLA stående inden i.
"True Love Always" under brystet i højre side...

Når jeg så bliver ældre og for håbentlig får børn, vil jeg gerne have skrevet deres navne.
På mine ribben i venstre side. Fordi det er lige ved hjertet. :-)

HVad med jer og tatoveringer?
Jeg vil meget gerne have kommentarer på dette.
Nogle der har erfaringer med de steder jeg gerne vil have tatoveringer?
Hvad synes I om mine idéer, er det for mange?

-Peace out!

2 kommentarer:

  1. Du skal helt klart ikke starte med en med farve hvis du ikke har prøvet det før.. Hvis jeg var dig ville jeg starte med; "imperfection is beauty" da det kun er tynde streger og ingen optegninge, så det gør at du får en klar følelse af at hvad det vil sige at blive tusset, og derefter hurtigt kan vælge den næste :-) Bare et godt råd..

    SvarSlet
  2. Mange tak, det var en rigtig god idé! :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...