søndag den 1. juli 2012

New in + gave!

Hej bloggen!

Jeg var jo som tidligere nævnt, i Lyngby i fredags, med min dejlige kæreste!
Vi gik bare rundt og hyggede os, og så inviterede Peter på frokost.
Så vi fik os lige nogle nachos. Mhhh <3

Peter havde lige fået løn, så han købte en cap, og en ret fed bluse.
Så gik vi ind og fandt nogle solbriller som vi begge to ville have!
Bagefter gik vi i Magasin, hvor min kæreste, sød og dejlig som han er, insisterede på at købe en gave til mig!
Jeg hader når jeg selv skal være med til at vælge min gave, jeg er så dårlig til det!

Her er lidt billeder ;-)

Min kæreste købte denne dejlige parfume til mig! 
"Femme" fra Hugo Boss. 
Den dufter så dejligt. Bliver helt forelsket af den.

De solbriller vi købte, fordi jeg købte da også lige et par ;-) 
1 par 150.-
2 par 200.-
 I Deres. 


Så jeg har haft en rigtig dejlig weekend!
- xoxo

2 kommentarer:

  1. Hej med dig!

    Super fed blog, den er utrolig inspirerende!

    Tjek gerne min blog ud - www.agneshalldorsdatter.blogspot.dk

    - Agnes :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Agnes!
      Mange tak skal du have! Jeg kan også virkelig godt lide din blog.
      Du skal være velkommen til at gøre dig til fast læser.
      Jeg vil prøve at lave så mange inspirerende indlæg, som det er muligt.
      /N :-))

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...