søndag den 1. juli 2012

Ferie om en uge!

Jaaaaaaa!
Lige nu er der en uge til, så sidder jeg højt oppe i luften og er på vej mod Grækenland!
Jeg glæder mig helt vildt!
Jeg er så småt ved at have alting parat, har købt de ting jeg skulle købe, nu må ugen bare godt gå stærkt!

Som det total ordensfreak, kontrolbesatte menneske jeg er, så har jeg selvfølgelig skrevet alt ned som jeg skal hav med, så jeg er sikker på jeg ikke glemmer noget ... Flovt, lidt ja..

Mhmmmm! Klokken er næsten 20.00 og der er stadig næsten 30 grader varmt dernede! 
Det ser ret lækkert ud! 

Min sorte bikini.

Min hvide bikini.

Igen mine nye solbriller. Super glad for dem! 


Jeg vil gerne lave et indlæg her lidt senere på ugen om nogle af de kjoler og det tøj jeg skal have med derned, da jeg er blevet efterspurgt nogle sommer-outfits er på bloggen :-)

Har I endnu ikke fået fat i et MenuCard, så gør det på linket her under.
http://menucard.dk/gratis/10263a

/N

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...