mandag den 9. april 2012

100 dage og så er det påske!

Jeg er færdig med udfordringen, og det har være lidt med blandende følelser.
Forstået på den måde at det var da egentlig meget rart at have noget at holde sig til.
Noget jeg vidste hvad jeg skulle blogge om hver dag.
Jeg var helt ny inden for det her område, så det var, en form for tryghed for mig.

Derudover skal det sige at jeg har taget lidt let på nogle af udfordringerne ...
Der har været nogle af dem hvor jeg har sprunget let hen over dem, fordi det blev for personligt - eller hvis jeg ikke lige kunne løse den udfordring.
Jeg vil sige at jeg ikke normalt er sådan en der opgiver, men hvis det kommer for tæt ind på mit liv og mine "hemmeligheder" så sætter jeg en grænse, fordi det ikke er alt jeg vil lægge ud på nettet, og dele med alle :-)
- Hvilket jeg håber I vil kunne forstå.

Nå, men "100 dages udfordringen" skal vurderes, og tjaa....
Jeg vil sige at jeg synes der var nogle udfordringer de mindede meget om hinanden, og nogle gange synes jeg også at der kom en udfordring som havde været der før.

Men ja, det er jo bare min mening :-)

Hvad synes I ?

Nu til noget andet, fordi det er jo påske!
Og jeg har fået to påskeæg.
Gaver af min mor.
Og chokolade af min far.

Chokolade påskeæg, fra Elegant.


 Ud over det var vi i biografen i dag.
Vi så "Lorax" og den var okay.
Den var meget sjov, men nogle gange og lidt langsom.
Det var en animations film og vi så den i 3D.

Min søster, bror, min far og jeg. 


/Nicoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...