fredag den 6. april 2012

Dag 98

Dagens udfordring: Et billede af din mobil.

Jeg har en iPhone 4s, sort, 32 GB - og jeg elsker den!
Den er ca en måned gammel.
Jeg har haft iPhone i 4-5 år og det er den bedste mobil jeg nogensinde har haft.
Jeg kan faktisk slet ikke skrive på andre telefoner. Sådan nogle med taster?
Det går helt galt! Går fuldstændig i stå.
Så her kommer der et billede af min baby

Æsken

Ja, jeg tog billedet lige da jeg havde fået den og var ved at synkronisere. 
Derfor er der stadig plastik på så blitzen reflektere :-) 


Jeg er nu ovre hos min mor og holder påske.
Det er rigtig hyggeligt. Hertil morgen har vi fundet "påskeæg".
Vi får ikke rigtigt påskeæg, med chokolade og sådan.
Vi får mere gaver, og med vi mener jeg mig og mine søskende.
Så jeg fik i dag af min mor, noget Nilens Jord makeup, neglelakfjerner og shampoo/balsam.
Hvilket jeg selvfølgelig er rigtig glad for!

På mandag, skal vi finde påskeæg hos vores far.
Om det så bliver chokolade eller om det bliver gaver ved jeg ikke.

I morgen tager jeg så fra min mor og hjem (til min far).
Jeg skal hjem og lave matematik, terminsprøve og lidt redegørelse.
Så skal jeg muligvis også rydde lidt op - tør ikke tænke på hvor rodet der er når jeg har været væk ;-)

Vi skal vidst nok til at lave nogle cupcakes eller sådan noget i den stil.
Hvad skal i bruge jeres dag på?

-xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...