torsdag den 19. april 2012

Undskyld!

Hej alle.
Jeg er rigtig ked af at jeg ikke har fået blogget så meget i denne uge!
Jeg er som nogle af jer måske ved, i gang med mit svendestykke.
Eller dvs., det var jeg. Vi har netop afsluttet det i dag.
Et svendestykke, er hvor man skal vise hvad man har lært i det skole år, på sin linje.

Vi valgte at lave en dokumentar om Danmark, som det lykkelige land.
Det var spændende, men også rigtig svært.
Vi har ikke prøvet at lave en dokumentar før, på vores linje.
Så jeg er rigtig stolt af at vi prøvede noget nyt.

Vi kunne så ikke lave en sådan helt rigtig dokumentar, da vi ikke har haft så lang tid.
Så det blev noget med at vi blev nødt til selv at spille eksperter og selv stille op til interviews.
Så har vi måtte stoppe folk på gaden og spørge om vi kunne interviewe dem.
Det var en anden svær ting, da der ikke mange der er glade for at blive filmet og sådan.

Men vi har så brugt hele dagen på at redigere i dag.
Vi blev heldigvis også færdige og det betyder at vi har fri i morgen! Yaaay :-D

Nå, men det er sådan hvad jeg har brugt min ugen på.
I går var jeg sammen med Peter, fordi jeg var alene hjemme.
Han sov her så. Så det var tidligt op her til morgen.
Så jeg glæder mig til at kunne sove i aften og sove læææænge!
Men lad os nu se, Simone kommer sikkert forbi og sover her.

Vi skal op på kommunen i morgen og ordne en masse med vores feriepenge.

Så nu kender I grunden til jeg ikke har været her.

/Nicoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...