tirsdag den 3. april 2012

Dag 95

Dagens udfordring: Et billede af noget gult.

Jeg er ikke den store fan af gul.
Jeg har vidst nok en neglelak i gul, og en bog, med gult omslag - men det er så også det.

Min gule bog, "Niceville" 
Jeg fik den af min fars kæreste i fødselsdagsgave. 
Jeg er virkelig glad for den, men jeg kan ikke helt tage mig sammen til at gå i gang med den. 
Ikke fordi at jeg tror den er dårlig eller noget, jeg er bare ikke lige i humør til at læse.


Jeg har sovet sammen med Simone fra i går til i dag, og vi har virkelig haft det sjovt, og det er bestemt ikke slut! Hun overvejer nemlig at sove her igen i nat.
Jeg elsker at bruge tid sammen med hende, selvom den for det meste bare flyver afsted!
Jeg har det altid sjovt, og glemmer alt omkring mig.
Det er helt fantastisk at have sådan en bedste veninde, man kan have et meget specielt forhold til.

I dag var vi i Helsingør, fordi jeg skulle købe noget forårstøj.
Jeg fik købt 3 toppe og så en løs bluse, der er virkelig fed!
Rigtig fed til sommeren.

I morgen skal vi derind igen.
Jeg havde glemt at få nogle penge af min far, så i morgen skal jeg ind og købe lidt alkohol, og måske lidt mere tøj ;-)
I morgen aften skal jeg ført til opvarmning hos Amalie.
Senere på aftenen, skal vi så på retro, Niklas kommer og optræder, så det skal vi ind og se.
læder mig rigtig meget.

Hvad skal i bruge jeres tid på?

-xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...