mandag den 2. april 2012

Dag 94

Dagens udfordring: Et billede af hvad d laver lige nu.

Jeg sidder lige nu, i min seng og nyder at jeg har fri.
Jeg fejre det med Uffe Holm - flashback.
Nok egentlig for at minde mig selv om jeg ikke har det så hårdt ;-)

Uffe, søde Uffe.


Derudover sidder jeg selvfølgelig og blogger med jer.

Mit skærmbillede lige pt. 

Har I fået set mine sko der er til salg?
Hvis ikke, så er de lige her :-)

Simone komme hjem til mig i dag.
Hun skal lige passe sin lillesøster og så kommer hun hjem til mig bagefter.
I morgen tager vi så ind og spiser frokost og køber tøj og sådan lidt.
Det bliver med garanti rigtig hyggeligt, som altid.
Jeg skal have købt lidt til galla, men også noget forårstøj.

Hvad skal I lave i dag?

-xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...