torsdag den 5. april 2012

Dag 97

Dagens udfordring: Et billede af noget der knækkede dit hjerte.

Jeg har tænkt over den her udfordring, og jeg har været lidt i tvivl om hvad jeg skulle fortælle jer.
Jeg har ikke selv taget nogle billeder af noget der kunne symbolisere, at det havde knækket mit hjerte.
Men jeg fandt frem til hvad jeg skulle vise jer, eller fortælle.
Mine forældres skilsmisse.



Jeg har selv lavet det her billede, på min telefon, gennem en app der heder "PicFrame"
Det nederste billede til venstre er mig som brudepige til mine forældres bryllup.


Når jeg er færdig med de her 100 dage, som er på søndag.
Så har jeg skrivet nogle idéer ned som jeg kan fortælle jer om.
Derunder kan jeg ikke udelukke at jeg gerne vil fortælle jer om skilsmissen :-)
Vi får at se.

Jeg har lige pt. næsten ikke engang overskud til at blogge, jeg har tømmermænd, og føler mig lidt bagstiv. Ikke fedt!

I kan lige få nogle billeder fra i går.

Mit hår fra i går. 
Se bort fra mit koge ansigt!

Simone og jeg, på vej hjem til Amalie.

Søren og jeg, klokken lidt i syv i morges - lige inden jeg skulle med toget.

Min kat der har tømmermænd sammen med mig. 


Men ja, fordi det var onsdag i går, så gik natbussen ikke hjem.
Fandt jeg ud af på vejen derind. Frisk nok så tænker vi bare at vi tager da morgentoget hjem!
Dem jeg så skulle tage morgentoget med, forsvandt så i løbet af natten...
Amalie valgte at tage en taxa, hvilket jeg godt kan forstå!
Søren var så, så sød at han ventede med mig til toget kom!
Så vi var på retro til klokken 5.00 i morges.
Så satte vi os over i færgehallen og ventede i to timer på at mit tog kom.
Det var faktisk rigtig hyggeligt :-D

Så tak til alle der gjorde aftenen god i går!
Ligegyldig om I forsvandt eller ej, så var det hyggeligt!
- I er sgu søde nok :-)

Så ja, mit hovede kører rundt lige nu.
Hvad med jeres? Har I været i byen ;-)

-xoxo

Ps. : Hvis I har nogle forslag til hvad jeg kunne skrive om her om tre dage, så kom gerne med dem!
Er meget åben overfor alle forslag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...