onsdag den 25. april 2012

Fredag = Galla ✩

Gallaaaaa!!

Nu er der ikke længe til!

Vi bliver desværre ikke mange til opvarmningen, faktisk kun mig og Peter og Amalie og Søren.
Men det bliver da helt sikkert pisse hyggeligt, vi har gjort det før!
I morgen tager Amalie og jeg, ned og køber snacks og alkohol.
Fredag tager Peter og jeg hjem til mig efter skole, og så ved 16.00-tiden tager vi hjem til Amalie og varmer op.
Vi kører så hjemme fra Amalie klokken lidt i seks.
Vi skal være der omkring kl seks nemlig.
Så skal vi så spise klokken syv.
Festen slutter omkring midnat, og så tager vi videre i byen!
Så hvornår vi kommer hjem er usikkert ;-)
Ej men jeg glæder mig helt vildt!

Men jeg mangler lidt, blandt andet hvordan mit hår skal sidde!
Jeg har tænkt lidt på waterfall braid.



Man kan finde rigtig mange videoer på youtube om hvordan man gør.
Spørgsmålet er bare om det klær mig ;-)
Men jeg har besluttet mig at prøve mig frem!

Søndag skal jeg så muligvis i biografen og se "the Avengers" - med min far og søskende.
Så starter skole ugen igen, og der er altså ikke lang tid til eksamenerne.
Skal skal heldigvis kun op i tre skriftlige og tre mundtlige.

Hvad skal I lave i weekenden?

-xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...