søndag den 1. april 2012

Dag 93

Dagens udfordring: Et billede af udsigten fra vinduet på dit værelse.

Jeg har desværre ikke fået blogget før i dag.
Nu er det mørkt udenfor, så jeg har også rullet gardinet ned.
Det er derfor ikke noget fedt at vise, men i får den alligevel.

I kan vel godt se at det er lidt kedeligt ;-)


I dag har jeg været lidt hos min mor, selvfølgelig.
Jeg tog afsted klokken halv et eller sådan noget.
Så mødte jeg Peter på Helsingør station, og vi så tog vi ned på stranden.
Det blæste ret meget og var koldt, men det var stadig hyggeligt.
Fordi det var så koldt besluttede vi at gå et sted hen, og vi valgte så Øresundsakvariet.
Det havde vi ret god griner over! Vi synes selv at det var vores indre barn vi fandt frem :-D

Nu med armbånd!

Det var i hvert fald en rigtig dejlig dag, så jeg er meget glad lige nu :-)
Man kan vel heller ikke undgå at være glad, når en søndag har været rigtig god, og vi kan sove længe i morgen!

I morgen skal jeg til Helsingør og købe nyt tøj med Simone.
Håber at jeg finder noget godt.

Lige nu sidder jeg i min seng og ser Rune Klan - går large.
Det er et virkelig sjovt og rigtig godt show!

Håber at I har haft en god dag!

-xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...