søndag den 15. april 2012

Weekend? Nej søndag ..

Siger man ikke at søndagen er til at slappe af??
Jeg passede mine søskende i går, fordi min far var til 40-års fødselsdag.
Vi så først "Over Hækken" og bagefter så vi "Titanic"
I nat var det jo 100 år siden at skibet sank.
Filmen er jo som kendt helt enormt god men også helt enormt sørgelig!
Så det endte med at vi alle sammen sad og græd lidt, uden rigtigt at ville vise det til hinanden - typisk.
Mine søskende var ikke glad for at sove alene, når nu min far ikke var hjemme.
Så det endte med at vi alle sammen sov inde på min værelse.
Det var da rigtig hyggeligt - men jeg vågnede så op lidt over 9 :-(

Jeg gjorde mig så klar og da klokken var lidt over 12, tog jeg afsted mod Fredensborg.
Jeg skulle hjem til min kærest. Det var rigtig hyggeligt, vi snakkede og fjollede og så Jonathan Spang "Familie" - jeg havde aldrig set den før og Peter har længe sagt jeg skulle se den.
Så nu har jeg set den :-)

Da klokken blev 17.00 tog jeg ellers hjemad igen.
Og jeg har brugt min aften på at rette redegørelser i matematik :-(
Vi skal om 8 dage aflevere alle vores redegørelser hvis vi skal gå til mundtlig matematik.
Så det har jeg brugt min aften på ... Super fedt!

Vi fik i fredags afvide hvornår vi skulle op i de skriftlige prøver.
Jeg har kun haft dansk, engelsk og matematik i år. Så jeg skal kun til tre eksamener.
Jeg skal til eksamen d., 3 maj - 7 maj og 8 - maj.
Fordi jeg ikke har haft fransk eller tysk, så har jeg fri i to dage - total lækkert!

Den 8 maj, skal jeg til matematik eksamen, det er så også den dag jeg har månedsdag med min kæreste.
Jeg glæder mig helt vildt :-) Altså til månedsdagen, sammen med ham - ikke til eksamen ;-)

Nå, men jeg vil bare lige fortælle lidt om hvad jeg har lavet i min weekend.
Jeg synes at den har været rigtig god!

/Nicoline

4 kommentarer:

  1. Du har en rigtig fed blog.. jeg følger din, gør du måske det samme på min? :-)

    Klara

    http://mylifeklara.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Hej Klara. Jeg er nu følger af din :-)
    Mange tak, for din kommentar! Rart at vide. ;-)

    SvarSlet
  3. Hej i din 50 facts om mig står der du aldrig har set Titanic oh her skriver du at du har? Er lid forvirret

    SvarSlet
    Svar
    1. 1. havde jeg lavet min liste, noget tid inden.
      2. Så så jeg ikke hele filmen, jeg har aldrig set hele Titanic :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...