mandag den 16. april 2012

Grunde til at smile :)

Jeg vil vise jer nogle billeder, der giver mig en grund til at smile.
Jeg har mange mange grunde til at smile, men nu får I bare nogle få :-)








Jeg elsker drenge med blå øjne og "abs" - jeg er så heldig min kæreste har begge ting ;-)
Han mangler tatoveringerne, men han har sagt at de kommer.
Jeg vil også selv gerne have nogle tatoveringer, jeg skal nok vise jer nogle billeder om jeg har fået inspiration af.

Hvis der er noget piger elsker, så er det at få blomster!
Min yndlings blomst er en lilje, og roser.
Roser er bare meget traditionelt, men altid godt!
Jeg ved ikke hvorfor men en lilje har altid været min yndlings blomt - jeg elsker dem!
Jeg er dog ikke den store blomster pige, jeg går ikke selv ud og køber blomster ;-)

Ny makeup.. Mhmm, en af de små glæder i livet som piger ikke kan lade være med at bruge penge på.
Og jeg ved virkelig ikke hvorfor, men det er bare altid godt!

Kender I ikke de dage hvor man for eksempel kommer hjem fra skole, og så ligger man i sengen resten af dagen og ser film eller er på computeren. Men det er næsten endnu bedre i weekender og ferier, hvor man bare kan ligge i sengen hele dagen!

Det var alt for nu :-)

/Nicoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...