fredag den 20. april 2012

50 facts om mig.


  1. Jeg er kontrolbesat.
  2. Jeg er skilsmissebarn.
  3. Jeg er den ældste af tre.
  4. Jeg har haft i alt 6 papsøskende.
  5. Jeg danser af helveds til.
  6. Jeg har INGEN rytme.
  7. Jeg skiftede skole i 5 klasse.
  8. Jeg skiftede tilbage i 6.
  9. Jeg har haft en hund.
  10. Nu har jeg to katte. – Birger og Pjuske.
  11. Jeg havde først en kat der hed Joey – han blev kørt ned.
  12. Jeg har alle sex and the city film og serier.
  13. Jeg har næsten altid falske negle på.
  14. Ellers har jeg altid neglelak på.
  15. Jeg har farvet hår, omkring 50 gange.
  16. Jeg har ikke haft min alm. hårfarve siden 6 klasse.
  17. Jeg bor permanent hos min far.
  18. Jeg har ikke noget værelse hos min mor.
  19. Jeg har verdens bedste kæreste.
  20. Jeg har verdens bedste veninde.
  21. Jeg har haft iphone i 5 år.
  22. Jeg kan ikke skrive på en normal telefon mere.
  23. Jeg har 20 standup shows.
  24. Jeg elsker at gå i everlastbukser og hættetrøjer, om søndagen.
  25. Jeg elsker at have pænt tøj på.
  26. Jeg elsker at have stilletter og høje sko på når jeg til fest eller i byen.
  27. Jeg har macbook
  28. Jeg er konfirmeret, men jeg er ikke sikker i min tro.
  29. Jeg elsker L.O.C
  30. Jeg er helt enormt stædig.
  31. Jeg har ikke set min mors familie siden min konfirmation.
  32. Jeg var enebarn til jeg var 5.
  33. Jeg er født i København.
  34. Jeg boede der de første 5 år af mit liv.
  35. Jeg har boet i Hornbæk de sidste 12 år.
  36. Jeg skal i gymnasiet efter sommerferien.
  37. Jeg går i 10. Klasse.
  38. Mit længste forhold har varet 2 måneder.
  39. Mit korteste, en dag.
  40. Jeg er 166 cm høj.
  41. Jeg har en kærlighed for sko.
  42. Jeg har navlepiercing og tungepiercing.
  43. Jeg har haft en næsepiercing.
  44. Jeg har lavet i alt omkring 20 piercinger i mine ører.
  45. Jeg har brune øjne.
  46. Mine fødder er 21,5 cm lang …
  47. Jeg har 5 jakker?
  48. Jeg har aldrig set ”Titanic”.
  49. Jeg er bange for klovne og masker.
  50. Det er noget jeg er født med, så jeg kender ikke grunden.
  51. Jeg har højdeskræk.
  52. Jeg går aldrig med øreringe.
Min kæreste troede ikke jeg kunne komme over 25, jeg har vundet ;-)


Hvad I kan bruge til ved jeg ikke.
Men jeg synes bare det var meget sjovt at lave! :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...