torsdag den 12. april 2012

Just girly things !

Jeg ved ikke om I kender "tumblr" som jo er en af de mange andre sider man kan blogge fra.
Jeg har fundet rigtig bange billeder der er vandmærket "justgirlythings" - jeg har så gemt de bedste og delt dem op.

Jeg vil starte med at dele dem der har noget med tøj og accesories osv. at gøre, med jer.
Så her kommer de - piger forstår dem, så jeg tænker at der ikke er nogle yderligere grund til at forklare ;-)




















Jeg er helt vild med alle de billeder der er blevet lagt op, og dem jeg har liggende på min computer.
Så der vil helt sikkert snart komme flere herfra :-D

Jeg er lige nu sammen med Simone og vi sidder og læser om "oslobåden" vi overvejer nemlig at tage en af de der 3-dages ture her til sommer.

Ved I hvad I skal til sommer?

/Nicoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...