fredag den 13. april 2012

Fashion ..

Ja, altså fashion ved jeg ikke om jeg vil sige.
Men jeg har fundet nogle billeder, som jeg simpelthen bare må dele med jer!

Uhhh, elsker neglelak! 
Ville ønske at jeg havde pengene og pladsen, så jeg kunne lave det samme!

Bare et rigtig rigtig sødt outfit!

Flooot! Ville ønske jeg kunne :-(


Jeg går normalt aldrig med guld smykker, og ved heller ikke om jeg kommer til det nogensinde,
men de der armbånd ikke! Vildt lækre!!

Uh! Drømmebil <3 <3

Sødt outfit - lækkert også!

Hej skat!
Helt igennem drømme forlovelsesring, eller noget i den stil!
Kæft den er smuk!!

Lækkert billede!

Jeg eeeeeelsker dobbelt ringe!! 


Jeg sidder hjemme hos Simone sammen med Alexander.
Mega hyggeligt!
Simone har lige farvet hår, og så har hun klippet mine spidser.

/Nicoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...