onsdag den 4. april 2012

Dag 96

Dagens udfordring: Et billede af et sted du har været i dag.

Jeg har været lidt rundt omkring i dag, men jeg har ikke rigtig fået taget billeder af det.
Det beklager jeg!

Vi startede med at tage ned til Simone - hende og jeg - for at hente noget tøj.
Så tog vi ind til Helsingør og købte alkohol og noget til at blande op med.
Så tog vi hjem igen for at gøre os klar til i aften.
Vi er færdige nu, og skal til at spise.

Vi skal så med toget 19.45 hjem til Amalie og varme op.
Så tager vi på retro og skal hører Niklas.

Så jeg tror egentlig at det bliver en rigtig god aften!!

I morgen skal jeg hjem til min mor igen.
Der skal jeg være til lørdag :-)

Jeg har ikke så meget at blogge om lige i dag.
Har I haft en god dag?

-xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...