lørdag den 18. august 2012

En lille weekend update.

Som kom weekenden endelig ;-)
Selvom jeg kun har været i skole i to dage, var det dejligt.
Jeg tog til Hillerød efter skole fredag, for at mødes med min kæreste, og så mødte jeg lige nogle af dem han går i klasse med.
Vi tog så hjem ved en seks-tiden, og var alene hjemme.
Så aftenen gik med film of kæreste hygge.

Hertil morgen stod vi op klokken 11.00 - nok nærmere formiddag.
Peter skulle spille fodbold klokken 13.30 men skulle mødes lidt før.
Da kampen var slut kørte hans mor os så til Hellebæk, hvor Peter skulle fødselsdag hos en af hans venner. Jeg tog så bare toget hjem fra Hellebæk.

I morgen kommer Peter så hjem til mig og så kører min far os til Fredensborg, fordi han selv skal til Århus om aftenen. Så er jeg der frem til tirsdag.
Forhåbentlig skal jeg så i næste uge have en ny skoletaske og i Ikea og købe lidt ting til mit værelse.
Der skal jo rykkes rundt, men det kommer i til at høre meget mere om. Der kommer også før og efter billeder.

Så en lille update blev det til.
Store kys herfra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...