tirsdag den 21. august 2012

Travlt travlt.

Hej bloggen.
Puha, der er gang i den for tiden synes jeg.
Det hele er nyt så jeg skal vende mig til det hele, hvilket gør mig lidt træt.

Jeg skal jo passe min skole, fordi det virkelig er alvor nu.
Så har jeg også nogle venskaber uden for skolen som også skal passes.
Så skal jeg også være sammen med min kæreste.
Engang i mellem er det også meget rart at se familien ;-)

Så derfor bliver det lige pt. ikke til så meget bloggin' så mange gange om ugen, som det før har været.
Men jeg elsker at blogge, og få respons, så det er ikke noget jeg har planer om at stoppe foreløbig.

Jeg håber jeg får lidt mere tid om aftenen.
Ellers må det blive til lidt indlæg fra telefonen.

Mit projekt nyt-lækkert-værelse går nok i gang i morgen.
Jeg håber på en tur i Ikea. Men møblerne bliver nok først samlet i weekenden, eller noget i den stil. :-D

Jeg giver en update i løbet af dagen i morgen. :-D

Jeg håber virkelig at I alle sammen har det godt, og stadig har lyst til at læse med.

I kan altid følge mig på instagram, hvor jeg opdatere lidt oftere; nicolinejohnsen

Peace out!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...