søndag den 26. august 2012

Nyt værelse.

Forandring fryder, så jeg har endelig fået nyt værelse.
Så nu kommer der et par billeder.
Det er blevet ret lækkert og meget bedre end hvad jeg havde forestillet mig!

Før

Før

Før.

Min handyman! Igang med bordet.

Rodet! 


In Progress.

Sød :-* 

Næsten færdig! 

Så småt færdig.

Reolen. 

Lidt sløret. Men mig der ordner mit tøj.

Sidste hånd, spejlene.

Vi er ved at være der. 

Skulle rense noget klister af mine vægge... 
Bye bye neglelak.

Efter.

Efter.

Efter.

Efter.


Jeg er blevet superglad for det.
Jeg har nu et sted at sidde og skrive, og ordne negle, og lave lektier, og selvfølgelig blogge.
Det nye værelse er meget mere lyst og spejlene rundt omkring, åbner det op, så det virker større.
Tak til min dejlige dejlige kæreste, der samlede alle møblerne.

Hvad synes I om det?
Stil endelige spørgsmål, hvis i vil vide noget mere om møblerne, eller andet!

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...