onsdag den 22. august 2012

Nyt værelse.

Jeg skal i IKEA her på lørdag højest sandsynligt.
Der skal jeg så have et nyt skrivebord og to reoler.
Jeg skal selvfølgelig nok tage før/efter billeder.
Der bliver sikkert også nogle "in progress"-billeder.

Jeg tror eg tager i IKEA med min far og så højest sandsynlig nok min kæreste.
Han skal nemlig hjem og hjælpe mig med at samle. ;-)
Parforholdstest, hahaha!

Men jeg vil lige vise jer hvad jeg skal have, og måske forklare så godt jeg kan.

Jeg håber lidt på at jeg kan få det har skrive bord i en lidt mørkere farve.
For det er helt perfekt i målene. Så er det helt klart også et plus at den har de ekstra rum til bøger eller hvad ved jeg. 


Så skal jeg have to reoler. 
Der har jeg fundet dem her, som jeg køber to af og stiller ovenpå hinanden håber jeg. 
Det skal jeg bare lige finde ud af om er lidt for riski, fordi mit fjernsyn skal stå oven på. Også hvor højt det bliver. 

Jeg kan dog ikke helt vælge farven... 

Hvad synes I?
Sort, Træ, Hvid?


De skal stå ved siden af skrivebordet.
I kommer til at hører meget mere om det, forhåbentlig i aften.
Men nu skal jeg ud og lave mad.

I må meget gerne kommentere hvad I synes.
Kiss

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...