lørdag den 25. august 2012

Jeg vil ....

..... så gerne have extensiones!!
Jeg drømmer bare om længere hår hele tiden!
Jeg drømmer om at kunne lave mange frisurer og styles.
Øv, for mit korte hår :-(

Jeg har så siddet lidt her og kigget rundt på nettet.
Jeg fandt Frisør Goldlock - som har alle mulige metoder og til næsten ingen penge.
Jeg vil derfor høre jer, om der er nogen der kender til stedet, eller kan anbefale en metode eller noget?

Jeg læste o en pige, der havde tyndt skandinavisk hår, lidt ligesom mig, som havde prøvet cold fusion, og ringene faldt ud. Så jeg tror måske jeg vil have hot fusion.

Nogle af jer der har erfaringer med cold/hot fusion? Eller flette/sy metoden?

Min frisør, vil nok hade mig for at få extensions, men jeg er ligeglad :-D
Jeg har altid gerne ville have langt prinsesse hår!
Jeg er så misundelig på de piger der har det naturligt.
Men når det ikke er en mulighed for mig, så synes jeg det er helt fantastisk at man kan snyde lidt ;-)

Jeg vil meget gerne lære af jeres erfaringer.
Og hvad jeres mening om det er.
Som kom med dem :-D

5 kommentarer:

  1. Jeg var faktisk derinde, og havde bestilt en tid, men jeg sad og ventede 30min, og der var en pige uden tidsbestilling, som kom til før mig, som også skulle have ekstensions, så jeg endte simpelthen med at gå :/

    SvarSlet
    Svar
    1. Øv! Det lyder ikke godt, men det er det første negative jeg har hørt om dem, så jeg tror jeg vil give det en chance alligevel.
      Eller er der jo Københavns Frisørskole, som også lave extensions for 1800.-

      Slet
  2. Jeg har både haft hot og cold fusion. Jeg har også lidt tyndt hår, og hvis jeg skulle have det igen, var det cold fusion. Hot fusion fuckede mit hår helt op!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved man kan få en gratis tid, hvor de fortæller en hvad de vil anbefale og hvad der ville være bedst for kundens hår.
      Sådan en har jeg selvfølgelig tænkt på at få først ;-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...