søndag den 12. august 2012

Produkter jeg kan lide at bruge.

Jeg tænkte at jeg lige ville vise jer og anbefale nogle produkter til jer.

Jeg er så heldig at jeg ikke har uren hud eller bumser.
Men jeg kan alligevel godt lide at bruge rensecreme og masker og sådan, bare for en sikkerhedsskyld.
Jeg prøver at rense min hud 2-3 gange om ugen, men det er ikke altid jeg husker det. Så jeg gør det når jeg kommer i tanke om det.

Rense masken starter jeg med, når jeg har fjernet alt makeup og har fugtet mit ansigt. 
Rensemasken skal smørres, ikke for tyndt og ikke for tykt i hovedet.
Den skal sidde i ca. 10 min. eller indtil den er tørret. 
Så fjerner jeg den med lunkent vand.

Bagefter bruger jeg skrubbe masken. 
Den skal skrubbes rundt i hovedet med cirkel bevægelser.
Man kan gøre det i 2 min. eller 10 min. alt efter temperament. 
Jeg fjerner så masken med lunkent vand også.
OBS: Jeg fjerner begge masker ved a bruge en vaskeklud. 
Hvis jeg skal tørre mit ansigt efter jeg har brugt masker, så brug jeg også en klud. 
Hvis du tørre dit ansigt i et håndklæde som der også bliver brugt til at tørre hænder i, så er din rensning spildt. Alle bakterierne og flere til, kommer lige tilbage ;-)) 

Jeg bruger bare shampoo og conditioner til at vaske mit hår. 
Jeg kunne godt tænke mig en hårkur men jeg ved ikke hvilken en det skulle være.
Kan I anbefale nogle?

Jeg bruger min Coldcreme til ansigtet og halsen. 
Det er utrolig tyk creme, den er rigtig velegnet til når vinteren kommer. 
Jeg bruger bare en lille smule af den her om sommeren.
Min body butter fra The Body Shop bruger jeg hver gang jeg har været i bad, nogle gange også om aften, inden jeg går i seng. 



Jeg lavede også negle her fredag, tog også lige nogle billeder for at vise hvad jeg bruge, når jeg skal ordne dem.

Jeg har købt de her 100 negle til 83 kr i føtex. 
Så bruge jeg e helt almindelige neglefil. 
Og en neglebåndsskærer. 

Så ville jeg bare have en helt ensfarvet og stille og rolig neglelak på denne gang.

Mine negle, men lidt rester af lim og lidt flækkede rundt omkring ;-) 

Efter jeg har filet dem. Jeg filer dem også ovenpå.

Med lange negle på :-*

Sorte negle. 

Jeg kan kraftigt anbefale alle produkter.
De virker for mig, men det er nok også en god idé at spørge i butikkerne om hvad de kan anbefale.

/Nicoline

2 kommentarer:

  1. Lækre produkter! Har selv rense- og skrubbe maske, og de er virkelig gode. Ens hud bliver helt blød :)

    http://katrinekorning.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt enig!
      Der står bag på en af maskerne, at man også kan bruge peel-off masken for et endnu bedre resultat.
      Så det er helt klart noget jeg snart skal have tilføjet til samlingen ;-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...