lørdag den 4. august 2012

Update ..

Jeg ville lige give jer en hurtig lille update, da jeg nok ikke kommer til at blogge de næste par dage.
Jeg skal ud og spise brunch med min mor i morgen, på Café Vivaldi.
Bagefter kører hun mig hjem til min kæreste, som endelig er kommet hjem fra Sverige.
Jeg ved ikke hvor længe jeg er der, hvilket også er grunden til jeg ikke ved hvor meget jeg kommer til at blogge i den her uge.
På onsdag har vi 4 månedersdag, og på fredag holder Amalie fødselsdag, så vi skal nok til fødselsdag, men Peter skal på arbejde på lørdag, så jeg ved ikke hvor længe vi bliver, da jeg har ikke har specielt mange penge, til at kunne tage i byen i for.
Jeg vil blogge når jeg har tid og har min computer ved mig.

Fortsat god aften!

- Peace out! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...