søndag den 12. august 2012

Fødselsdags outfit.

Jeg var til Amalie 17 års fødselsdag i fredags, og jeg tænkte at jeg lige ville vise jer mit outfit.
Jeg fik desværre ikke taget et billede af kjolen på, så jeg har fundet et gammelt billede af den, fra da jeg købte den.

Den kommer ikke helt til rette på billedet, men jeg elsker den! 
mener den kostede 249.- i H&M

Støvler // Skofeber
Strømper // Pieces
Netstrømper // H&M tror jeg


Halskæde // H&M

Ur // LuxStyle
Ringe // Spinning og fra min kæreste. 

Ring // Shop-EB

Øreringe // Tiger

Aftenens makeup, var vild men stille og roligt.
Jeg havde mere makeup på end jeg plejer. 
Men øjenskyggen fx. var i brune og lyse farver så det ikke var alt for vildt. 
Eyelineren havde eg bare lagt tyndt over vipperne. 
Jeg kan bedst lide at bruge eyeliner-pen og ikke flydende. 
Jeg kan bedst lide det look der kommer ud af en fast eyeliner. 



Hvis I kunne tænke jer at se hvordan jeg lægger min makeup, så smid en kommentar så kan jeg nok godt finde ud af det ;-))
Lots of love!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...