fredag den 3. august 2012

New in - skolestart!

Jeg var inde i byen med min far og søster, fordi vi skulle have nogle ting til skolestart, og vi gik en tur i Tigerbutikken. Jeg har fået de sidste ting så jeg er ve at være klar til skolestart, jeg mangler bare en taske :-D

Her er hvad jeg fik;

Kalender til 29.- i Arnold Busk.

Notes bog til 30.- i Tiger.

Lineal-sæt til 10.- i Tiger.

Lyserød passer (total pige :-D ) til 10.- i Tiger.
Stiftblyanter 3 stk + stifter til 10.- i Tiger.
Blyantspidser til 10.- i Tiger.

Jeg har købt en nøgle ring med et P for min kæreste Peter, i lyserød.
Sig hvad I vil, det er mine nøgler den skal hænge i, og jeg elsker den fordi jeg elsker ham! 

Elsker det!! 

Alt hvad jeg er mangler er en taske, som min far vil kigge efter i næste uge, når ham og mine søskende tager til Sverige.

Er I skoleklar?
-xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...