torsdag den 30. august 2012

I heart Tiger!

Tigerbutikken har bare altid lige hvad man har brug for!
Se hvad jeg fik i dag, for 40 kr.

En smykkebøjle, til 20kr.
Den er pissesmart til alle mine halskæder og øreringe.

Så købte jeg en folde-ud vasketøjskurv. 
Rigtig dejlig, så mit tøj ikke ligger rundt omkring på værelset.

Jeg ville bare lige vise jer dette, da jeg synes begge ting er rigtig smarte og praktiske.

I kommer nok ikke til at høre så meget fra mig i denne weekend.
I morgen har vi introfest på min skole og vores tema er børnefødselsdag, der skal nok komme billeder op. ;-) Bagefter tager vi en tur i byen! :-D
Lørdag er jeg hos Peter og om aftenen skal vi i biografen, vi ved stadig ikke hvad vi skal se, men der kommer sikkert også lidt billeder.
Søndag skal jeg til fødselsdag hos min farfar, og så er der sikkert lektier om aftenen, hvis ikke så kommer der nok et weekend indlæg om aftenen.
Ellers så ses vi i løbet af næste uge!

kiss & love

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...