tirsdag den 7. august 2012

Want!!

Jeg har lyst til at shoppe og få nye ting ..
Selvfølgelig har jeg aller mest lyst til det når jeg ingen penge har :-((
Men jeg har fundet den her vildt søde ring på nelly.com
til kun 30.-
Det er nogle gange værd lige at gå ind og tjekke hvad de har under udsalg.

I kan finde den lige HER


Jeg synes den er total sød og har længe gerne ville købe en magen til i Glitter eller sådan nogle butikker. Jeg har desværre bare ikke lige gidet at smide 80.- efter den.
Nu er det sådan at jeg ikke har handlet på Nelly i lang tid.
Så i går fik jeg en mail om at jeg havde 75.- fra dem, som jeg kunne bruge.
Så lige nu sidder jeg og overvejer at købe den.

Men jeg er lidt i tvivl, fordi på en måde så er den sådan noget min mormor/oldemor kunne have på, men den slags er jeg også lidt fremme igen, så den er jo super fed og retro. Så er den bare perfekt til rigtig mange outfits, til et sødt outfit med kjole og stiletter, fordi den er som den er. Men den kunne også passe rigtig godt til jeans og læderjakke, for at gøre outfittet lidt mere feminint.

Hvad synes I?

2 kommentarer:

  1. jeg har valgt at nominere dig til en blogaward se mere her:
    http://asimplewordcalledfashion.blogspot.dk/p/liebster-blog-award.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Betyder det at jeg skal gøre det som du har gjort? Med 11 ting om mig og 11 spørgsmål?
      - Mange tak i øvrigt ;-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...